Postoji mnogo načina da se gleda ka budućnosti i ulaže u nju, a dva su presudna: ulagati u buduće resurse u smislu inovacija i tehnologije, te ulagati u ljude, eksperte, stručnjake, odnosno poticati i razvijati izvrsnost.
Nedavno smo bili svjedoci kako domaća kompanija HIFA OIL Tešanj ulaže u oboje. Naime, pored razvojnih projekata koji se prilagođavaju tržištu, konkurenciji, promjenama i zahtjevima tržišta i budućeg okruženja, gdje HIFA OIL ulaže ogromne resurse u razvoj svoga poslovanja na planu obnovljivih i ekološki poželjnih izvora energije, gdje već godinama svjedočimo kontinuiranom ulaganju u cjeloživotno obrazovanje i usavršavanje svojih kadrova, nedavno smo imali priliku osvjedočiti se kako ova firma ulaže ozbiljne resurse i u poticaj izvrsnosti i kreativnosti kod mlade populacije generalno.
Naime, HIFA OIL Tešanj, je nedavno raspisala natječaj za najbolje idejno rješenje marketinške politike i budućeg poslovanja svoje firme, sa nemalim nagradnim fondom za studente.
Bila je to izvrsna motivacija za mlade iz različitih dijelova BiH, kako Federacije tako i RS-a, da zavrnu rukave i moždane vijuge te prionu na analiziranje ekonomskih i drugih aspekata dosadašnjeg i budućeg poslovanja ovog giganta i ponude idejna i marketinška rješenja za budući razvoj.
HIFA – OIL d.o.o Tešanj će za sebe reći kako posluje kao najznačajniji privatni naftni distributer u Bosni i Hercegovini, te da je tokom više- decenijskog iskustva od 2002. godine i kontinuiranog rasta izgrađeno partnerstvo i povjerenje sa skoro 2500 partnera u ovoj i drugim djelatnostima i sektorima koji su dio kompanije, što je dovelo do toga da pokriva preko 25% tržišta BiH, sa preko 310.000 hiljada tona nafte i naftnih derivata distribuiranih na godišnjem nivou, što je čini najvećim privatnim naftnim distributerom, koji od početka svog osnivanja razvija dva osnovna poslovna pravca: „bijeli“ derivati koji uključuju dizel, benzin i lož- ulje, JET, LPG i „crni“ derivati koji se odnose na bitumen i mazut, a da osim toga, kontinuirano ulazi i u nove segmente poslovanja koji su komplementarni osnovnoj djelatnosti, a gdje petrohemija i plin igraju značajnu ulogu, te održivi i ekološki prihvatljivi izvori energije, pri čemu je HIFA – OIL, osim veleprodaje, prisutna i u maloprodaji sa desetine benzinskih pumpi u BiH, kao i na tržištu Crne Gore gdje je prisutna sa 8 objekta.
Ovakav svijetli primjer javne politike vodeće BiH firme, trebalo bi da bude snažan poticaj i drugim privrednim subjektima, da kroz ovakve aktivnosti svoje djelovanje i rad približe zajednici ali i pokrenu i motiviraju mlade, njihove intelektualne i kreativne resurse, te da im daju nadu u mogućnost rada i razvoja u BiH.